Logo

Dakraam-gordijn

Originele VELUX® en Itzala producten

0
Originele VELUX Producten - 25% korting!
Officiele VELUX verdeler
Verzending en levering

Verzending en levering

Hoe worden onze producten verzonden?

Wij gebruiken DPD voor onze leveringen. Voor een succesvolle levering is het heel belangrijk dat u de naam van de geadresseerde opgeeft wanneer u het leveringsadres invoert, zelfs wanneer het order voor rekening van een onderneming wordt geplaatst.

Van ieder artikel dat we maken wordt de kwaliteit gecontroleerd voordat het wordt verzonden. Altijd.

Levertijd

Gewoonlijk wordt uw order binnen 5 à 7 werkdagen geleverd, afhankelijk van de bestemming. Met werkdagen wordt maandag t/m vrijdag bedoeld, met uitzondering van feestdagen.

Enkele van onze producten zijn niet op voorraad en eisen meer levertijd. Wanneer u producten aan uw winkelwagentje toevoegt ziet u de voorziene leveringstermijn.

Wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Wij zijn wettelijk verplicht om u de producten binnen 30 dagen na bevestiging van uw bestelling toe te zenden. Wij zullen de producten echter zo spoedig mogelijk verzenden, volgens de geschatte leverdatum vermeld in de bevestigingsemail, meestal binnen 3-7 werkdagen.

Indien onze levering van de producten aan u wordt vertraagd door een gebeurtenis waarop wij geen invloed hebben, dan laten wij u dit zo spoedig mogelijk weten en nemen wij maatregelen om de gevolgen van de vertraging tot een minimum te beperken. Als wij dit doen, zijn wij niet aansprakelijk voor vertragingen die het gevolg zijn van de gebeurtenis; indien er echter een risico op aanzienlijke vertraging bestaat, kunt u contact met ons opnemen om de overeenkomst te ontbinden en restitutie te ontvangen voor alle producten waarvoor u reeds hebt betaald, maar die nog niet door u zijn ontvangen.

Verzendkosten

Wij brengen 9,68 EUR per bestelling in rekening. Wij hanteren een standaard verzendtarief: u betaalt dus dezelfde verzendkosten, om het even hoeveel artikelen u hebt besteld.


Uw bestelling volgen

Wanneer we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail. In deze e-mail vindt u het volgnummer waarmee u op de website van de vervoerder de verzending van uw bestelling kunt volgen tot deze bij u wordt afgeleverd.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Als u niet thuis bent wanneer de bezorger komt, laat hij meestal een briefje achter en probeert uw pakket op een later moment af te leveren. Als u bij de tweede bezorgpoging ook niet thuis bent, laat de bezorger meestal een briefje achter, met daarop een adres van het dichtstbijzijnde DPD-depot waar u uw bestelling kunt afhalen. U heeft dan meestal een week om het pakket af te halen. Als u dit niet doet, wordt de bestelling aan ons geretourneerd en crediteren wij u het aankoopbedrag.


Als uw pakket beschadigd blijkt

Wij verzoeken u vriendelijk de verpakking van door u bestelde goederen te controleren wanneer deze afgeleverd worden door de transporteur. Is er zichtbare schade aan de verpakking en wijst die erop dat ook de producten in de verpakking beschadigd zijn? Accepteer de zending dan niet. Maak een aantekening op de afleverbon dat de verzending beschadigd is en bel onmiddellijk onze klantenservice voor assistentie. Als de beschadiging niet gemeld word op de afleverbon, dan kunnen we geen claim op beschadigingen tijdens transport accepteren.